Contact
Afspraak maken of een vraag stellen
Om voor verzekerde zorg in aanmerking te komen heeft u bij aanmelding een verwijsbrief van uw huisarts of andere door uw verzekeraar geaccepteerde verwijzer nodig. Voor nadere informatie of een afspraak voor een intakegesprek kunt u gebruik maken van onderstaand contactformulier.
- U geeft hieronder uw emailadres door. Dit formulier vraagt om uw emailadres zodat wij met u kunnen communiceren. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Zie de Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.
- U ontvangt vervolgens van ons via de beveiligde mail (Zivver) een contactformulier waarop u een aantal gegevens kunt invullen. Wij streven er naar om dat binnen 4 werkdagen te versturen. Op de homepage vindt u informatie over de wachttijd/ sluitingstijden i.v.m. vakantie.
- U kunt contactformulier dan vervolgens via hetzelfde systeem (Zivver) beveiligd ingevuld terug sturen. Deze werkwijze is ervoor bedoeld om een veilige communicatie van privacygevoelige gegevens te borgen. Op dit formulier kunt u aangeven of het gaat om een aanmelding of een andere vraag.
- Als het gaat om een vraag omtrent aanmelding nemen wij vervolgens (telefonisch) contact met u op voor kort overleg omtrent uw hulpvraag en of deze aanleiding is tot een intake. In dat geval maken wij verdere afspraken met u. In de tijd tot de intake bent u nog niet in behandeling, in de tussentijd kunt u terugvallen op uw huisarts, POH of andere betrokken hulpverlener. Naar aanleiding van de intake wordt een behandelplan opgesteld. Als u daarmee akkoord bent, bent u in behandeling.
- Let op: na verzending ziet u op hetzelfde scherm onderaan de pagina een bevestiging dat uw mailadres is verstuurd.
- Wij zijn gesloten vanwege de zomervakantie. Vanaf 23 augustus zijn we weer geopend. Tijdens de vakantieperiode kunnen we niet reageren op aanvragen voor contactformulieren.